من معتقدم:

زندگی باکیفیت؛ به معنای ثروت و تجملات نیست! غافل نشوید و در لحظه مهمترین کار را با بهترین کیفیت انجام دهید تا از عمل به آن رضایت قلبی داشته باشید تا زمانی که پیمانه اندازه گیریتان بر مبنای پول و ثروت باشد هرگز برای خودتان زندگی نخواهید کرد! یادتان باشد برای داشتن یک زندگی با کیفیت باید تلاش کرد و از انجام کار ها لذت برد، بی شک پول و ثروت ثمری این کیفیت خواهد بود.

فاضل نجفی درگاه
Fazel Najafi Dargah

متولد 1365/10/14 فارغ التحصیل رشته مدیریت فناوری اطلاعات در مقطع کارشناسی از دانشگاه علمی کاربردی بلدالامین کرمان، مؤسس و مدیر عامل گروه فناوری اطلاعات پاساک، مؤسس مجموعه غذایی ویکی سیب و شتابدهنده چندین پروژه استارتآپ در زمینه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک.
دوران کودکی و جوانی او در شهر اصفهان مهد علم و هنر ایران سپری شد. از همان دوران نوجوانی تلاش و پشتکار را دلیل موفقیت می دانست و بصورت خودآموز برای علایق خود کسب علم نمود، در سال 1375 با خرید اولین نسل کامپیوترهای خانگی ( IBM 486 ) در ایران، به دنیای تکنولوژی قدم برداشت. در سال 1381 پس از سال ها به زادگاه مادری شهر کرمان آمد.  تجربیات جوانی او در زمینه هک و امنیت باعث شد در سال 1382 اولین کارآفرینی خود را در زمینه امنت وب و خدمات هاستینگ با برند تجاری ” هاست ایرانی – ( پاساک ) ” در دنیای کوچیک آن زمان اینترنت ایران آغاز کند. سال ها تلاش برای کسب تجارب فنی و حمایت اساتید بزرگی همچون جناب مهندس محمد ایمان افراش و مهندس سعید عیسی زاده توانست درهای ورود به بازار های بزرگتر را برای او فرآهم سازد. او در سال 1392 گروه فناوری اطلاعات پاساک را رسما ایجاد و معرفی کرد. امروز گروه پاساک با مدیریت مهندس فاضل نجفی با بیش از 1000 مشتری وفادار به فعالیت خود در حوزه خدمات فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک ادامه می دهد.

آخرین مطالب بلاگ


:: پنجره های ارتباطی ::